tirsdag 10. august 2010

Inspirasjon!




Va innom Modcloth.com, en butikk som har litt 50-60 talls inspirerte klede (right up my alley), og fant so mykje fint. Dei her tre er blandt mine favoritta idag. Det som er kjekt med å ha ei utdanning innen søm e jo at man kan lage alle kledene man ser sjølv! Ikkje det at eg har hatt tida til å lage so mykje til meg sjølv, men eg har grunnlaget til det :) 

Bror min skal gifte seg på lørdag, so eg e heime før gøteborg for å hjelpe dei til å fikse til. Til no har eg laga innbydelsane (lenge før notid), bordkorta (som står i stil med innbydelsane, viktigt viktigt), laga hol i programma, lagt opp brudekjolen hinna og fiksa på min egen og mammas kjole. På torsdag skal eg lage ei oreokake til kaffien, har hørt rykte om at det kjeme til å bli 15 forskjellige kakesorta! NAMNAM... 




Ingen kommentarer: