mandag 27. desember 2010

eg dör!

Eg har hatt so mykje problem med posten, lånekassa og skatteverket no. Det begynte med at mamma skulle sende meg en pakke med smult so at eg kunne lage smultringa til dei i sverige, dinna pakken sendte ho i slutten av november. So snart ho hadde ringt til meg og sagt: no har eg posta pakken, so begynte eg å sjekke postkassa for en lappe om at pakken er komt. Når eg endelig fikk dinna lappen den 16 desember sto det at pakken hadde komt fram den 30 november og at eg var velkommen til å hente pakken SEINAST den 14 desember. So ringe eg posten då, nei då har dei sent pakken tilbake til norge og det va ingenting dei kunne gjere. Flott kundeservice må eg sei, venta i 3 veke för dei sende ut en lappe om å hente pakken innen 2 daga FÖR eg fekk lappen.

So kjeme vi til lånekassa, dei har sendt gjeldsbrev til ei adresse eg hadde i bergen som eg ikkje bur på lengre. Ringe opp dei for å spörr om eg kan endre adressa mi over telefon, neinei, pr fax då? neinei, mail? neinei dei må ha d pr post. Ingenting anna duge. Men eg bur i sverige og har mista min id kodene mine so eg kjeme meg ikkje inn på min side på lånekassa, finst der virkelig ikkje noken anna måte å endre adressa på? Nopes. So ringe eg skatteetaten og spörr det samma og nei. Min id kodene på brev er det som gjelde. Legge på og er när ved tåra når en klassekamerat seie: her i sverige kan vi få dei på sms. Då tennes det et håp og eg ringe opp igjen til skatteetaten og spörr om ditta og jaudå, man kan få dei på sms. KOFFOR SEIE IKKJE DOKKE DET PÅ TELEFONEN DÅ!!! Men igjen, so e no min id problemet fiksa ialle fall.

Men då oppstår det jo selfölgelig et nytt "problem", logga meg inn på mine side på lånekassa, forandra adressa mi til adressa mi i sverige. Greit nok, ojoj kjeme på at man kan jo signere gjeldsbrevet elektronisk. O lykke, kan signere og få pengane mine raskare! Woot woot!!! Happy dance :D men vent, jau i tillegg til min id då altso so må man jo selfööölgelig ha smartkort. SOM kosta penga. Sa ikkje dei når min id kom, at det skulle bli mindre styr?

Someone: Redd meg! Eg drukna snart :(

Ingen kommentarer: